Min eventyrferd

På denne bloggen står alt om mine reiseeventyr, utdannelse og opplevelser. Kos dere med å lese!

søndag 5. desember 2010

Uke 48 Hælvettesuka

Mandag
Dagen startet med at Andrew kjørte Harald til sykehuset i Medecin Hat. Ser ut som han blir der ei god stund. I dag var han seriøst blodforgifta og verken begynte og komme ut gjennom ett lite hull i kjakan. Han får 5 typer intravenøst antibiotica og de la han i narkose for å få skjært opp og drenert ut verken :S Stakkars. Joey og Trish møtte i møte med banken, så det har bare vært Wes og meg her i dag.

Tirsdag
Trish og jeg dro for å besøke Harald i dag etter å ha foret. Godt å se han og vite at han sakte men sikkert blir bedre! fælt å være hjemme aleine etter alt som har skjedd.

Onsdag
Jeg pratet med farmor litt i dag. Hun har fått dødsangst og går på ganske sterke smertestillende og angstmedisiner. Var vondt å prate med henne fordi hun virker så trist og klar over at livet snart er over :'(
Harald er fortsatt på sykehuset. Det tar tid og ta knekken på en så kraftig infeksjon.
Fikk vite i dag at rodeobilettene våres med supre sitteplasser ikke kommer i posten fordi de ikke kunna matche navnet på visakortet med adressenavnet. Kanskje ikke så rart når jeg ikke bor her! Så de vil gi meg pengene tilbake! Det var jo hele grunnen for Vegasturen. Vi ville jo se finalen. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dette for Harald. Dette var noe vi har gledet oss til lenge.

Torsdag
Harald ble i dag flytta til Bassano Sykehus. Han ble kjørt i ambulanse. Sikkert artig det da :) Fikk vite i dag at han ikke er frisk nok til å reise på tur. Så da var det kanskje bra jeg ikke fikk rodeobilettene. For de pengene ville jeg aldri fått att. Var tross alt 5 000kr jeg sparte der. Joey er så grei at hun skal hjelpe meg med å avbestille turen. Håper vi får att de meste av pengene.

Fredag
Farmor døde i dagtidlig 3. desember 2010 :'( Hvil i fred. Vi vil adri glemme deg. Tror du har det bedre nå. Smertefri.
R.I.P
Harald kommer ikke ut av sykehuset før over helgen en gang. Gleder meg til han kommer hjem. Hardt og takle alt som har skjedd alene. Joey har ringt hotellet og flyselleskapet. Hun har vært helt fantastiske hjelpsom denne uken! Hun fiksa så vi fikk igjen nesten alle pengene.

Lørdag
Fikk tidlig fri i dag. De syntes jeg har hatt ei tøff uke. Janah og jentene kom hjem i fra tur i dag. Vi dro og besøkte Harald på sykehuset før vi åt middag på en "italiensk" restaurant. Var ikke mye italiensk over den anna enn at menynavnet var på italiensk og at kokken var fra Italia. Etter på var det Bassano bar. Ble spandert på hele kvelden. De suntes tydeligvis jeg hadde fortjent det. Snille jenter :)

Søndag
Jeg og Kiara sov lenge. Eller det vil si. Jeg prøvde å sove lenge, men Kiara trodde jeg hadde forsovet meg da klokken bar 8, så hun mjauet og løp over og under senga mi til hun fikk respons i fra meg. Vi åt frokost, så film og chattet litt med venner på andre sia av kloden. Kjedelig uten Harald. Håper han kommer hjem i morra. Fikk fisk av Joey i går, så skal prøve meg på fiskemiddag i dag :) Aldri gjort før, så blir spennende :)


Potetstappe, gulerot og eple, mais, rømme, løk og fisken :)

Summering:
Ei helt grusom uke i fra søndag- lørdag. Søndag 5. desember var ganske ok. Men alt i alt. Ei helt grusom uke. Takk til alle som har prøvd å gjøre den lettere og bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar