Min eventyrferd

På denne bloggen står alt om mine reiseeventyr, utdannelse og opplevelser. Kos dere med å lese!

fredag 19. november 2010

Uke 45

Mandag 8.11.10
Vi fikk fylt 6 lastebiler med korn i dag. Hadde en diger "brake down" på en time, hvor to lastebiler måtte vente. Takk for at Harald, Andrew og Wes fikk fiksa det i en fei. Ble en ganske lang dag i dag. På kvelden slappet Harald og jeg av med en film.

Tirsdag
Fylte 3 lastebiler med Trish i dag, med rog som skal til destillery og bli Rye. Kl 15 var det hjem og i dusjen for og bli plukket opp av Janah kl 16 og reise på Kenny Rogers konsert. Countryaertist fra Texas. Konserten varte i 1 1/2 time, men mannen er født i 1938, så kanskje ikke så rart at han ikke orket å synge lengre. Det sykeste er att han har to tvillinger som er 6 år og ei kone som er 30! Moro var det i alle fall. Vi åt ute i Calgary og hadde tenkt oss på bar, men merkelig nok var alt stengt på en tirsdag etter kl 22.

Onsdag
Sanka grønnforbunter som jeg var med å Swatre forrige uke.

Torsdag
Vi sanka inn flere bunter i dag. Senker etter som Harald/Joey får presse. Har vaska flere traktorer og biler i dag for å forbrede littt til snøen kommer.

Fredag
Janah og jeg dreiv med ryddesag i 8t! Etter det måtte Janah og jeg lesse en lastebil med korn. Vi som egentlig hadde planlagt å gi oss tidlig, var ikke ferdige før kl 21. Før jeg la meg pakket jeg til helgen.¨

Lørdag
Opp kl 6.30 Har ikke sovet i hele natt fordi Harald har snorka og ryggen er vond etter alt ryddesagjobben. Vi reiste på Agritrade i Red Deer, som er 3t unna, så jeg prøvde å sove litt i bilen. Harald har så vondt i ei visdomstann, så kl 13.30 var han fornøyd. Vi reiste for å få tak i smertestillende til han og jeg klipte meg hos en veldig homofil frisør, som mente jeg så gammel ut med langt hår. enda jeg sa han bare fikk ta ett par cm, så tok han så og si alt håret. Men, men. Det våkser heldigvis ut att. På kvelden var vi ute på Billy Bob's saloon. Der møtte vi Haley, Clair, Mari,Christian og Mikkel, tre nye danske traynier og flere andre.

Søndag
Vi kjørte innom Sylvan Lake, som er en by ved ett vann. Derfra dro vi til byen Rocky Mountain House for å se ett museum som var stengt. Så vi reiste til Calgary og åt middag på en spaggeti trestaurant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar